vineri, 29 octombrie 2010

buhuhu va bantui

buhuhu va bantui fantom, spiridusi si copi obsedati de dulciuri  care va veti lasa dependenta la o parte dupa 31 octombrie ( 2010).
A:ne dati ori nu ne dati
B:nu nu va dau
A: atuncu fu@# you
A zi a fost marea petrecerae de haloween (care nu a fost prea mare (am tinuto in clasa ))dar a fost amuzant >eu alin m-am deghizat intr-o fantoma schneam schioare hipioata (aveam peruca din hartie  creponata colorata)
neam deghizat jucand guess who ?? care il invatasem in cel mai misterios loc din lume cu cei mai misteriosi copii di n lume "valea budului ".DACA ai fost in acel loc alaturi de clasa mea pune melodia http://www.youtube.com/watch?v=zCLJU1z8Cw4&feature=related

My Heart Will Go on


IATI o batista si plangi...!

dar sa lasam tabara (cea mai tare de pe pamant)

podiumul pe care marsaluim spre o ...o...o distractie sigura

Cel cu masca ciu...fulita sunt  eu



tabla bantuita (sau nu)


grupa vesela (si un pic ametita hac) 




                                                                                   din nou eu cu un zombie?
                                                                                   zooooooooooooooomie chemati politia chemati salvarea chemati armata CHEMATIIL PE CHUCK NORRIS cu un cutit
aceasta poza presupune un/o hipiot/hipioata revenind in zilele noastre!
la inceput am fost doar noi

apoi doar ei (adica noi si beea)
 
Apoi evry body join us si am format happy grup
evry one must take a brake


love is in the air ...

2 comentarii:

Nico Alexandru spunea...

Faine poze Alien!

Paper Heart spunea...

Carbo : Da`mi si mie mamutoiu
Toe : NUU ! =)))