joi, 21 octombrie 2010

New photo galerry

A:AI auzit??
B:DA pe tine!mai incet !
A:ok ok au deschis o zona noua photo galery
B:e nou?
A:da.si chiar tu poti sa trimiti pozela adresa :puiocaracatita@gmail.com
prima poza 

unul dintre multele sporturi pe care le practicam in clasa: RUgBI


si ce urmeaza este o poza din clasa a 6a offf ce vremuri bune(cand avem parul lung)



                                                                            (poza trimisa de bibi)
poze noi poze noi :a long time ago(sambata 16 oct 2010)
 am fost intro excursie la sighisoara mar rog as fi facut mai multe poze dar am ramas fara bateri si a trebuit sa folosesc telefonu lui stanci si iam pierdut sim ul dar aste e o alta poveste..

a da si aici telefonul meu a trecut in modul alb negru (economisiti energia faceti poze in alb negru)



a da si cu o saptamana inainte am mers la romexpo si am facut o poza funny cu mine(singura poza funny)
(este o casca de sudor)

Un comentariu:

Paper Heart spunea...

Poza trimisa de bibi ` B-)
Merci . :)) Cred .
Cum spuneam , pozele is faine ` =))